Ne olduğu belirsiz ağrılarım

124»

Yorumlar

  • lafontainelafontaine Yükleniyor... 87 İstanbul
    McKaya dedi:
    Bir dermotoloji uzmanına görünmekte fayda var. Çünkü Rosa ya da Gül hastalığı ile kelebek hastalığı sık sık karıştırılır. Bunu ayırımını ancak hekim yapabilir. 



    Rosa'da çene ve alında da kızarıklıklar olur.



    Kelebek yani Lupus da ise burundan yanaklara doğru kelebek şeklinde kızarıklık görülür. Lupus AS ikle aynı aileden ciddi bir hastalıktır. Bence kremle filan geçiştirmeyin. Geçmiş olsun.
     Evet annemin rahatsızlığı da aynı bu şekilde karıştırılıyor. Onun kelebeğe de çok benziyor. Ama başka sıkıntısı olmadığı için kremler de iyi geldiği için üstüne düşmedi o. 
    Benim kızarıklıklar rosa gibi.kelebek değil bence burunda falan yok bir şey.
    doktora gitmekten o kadar yoruldum ki. Biri bende de aynısı var bişey değil geçiyor desin istedim galiba :D 
  • emosemos 1,283 Istanbul
    Ayrıca lupusda ,özellikle bileklerde beş kuruş büyüklüğünde kırmızı daireler ve ortası da beyaz olan lekeler oluyor.eklem ağrısı da cabası .(ablamdan biliyorum).
    Öyle kopya çekmek yok @ lafontaine :lol:
    Doğru doktora :)
    (1) Mery
  • emosemos 1,283 Istanbul
    Hemen hemen aynı durumdayız mehtap. Bende As'nin doktor tarafından ilk telaffuzundan sonra hemen farklı bir doktordan randevu aldım.  Cumartesi ona tekrar kontrole gidicem.  Benim fibromiyalji teşhisimi annem koydu ve buna sonsuz inanıyor şu an.  :))
    Daha önce yazdığınız bu cümleler güldürdü beni.ah bu annelerrr :D 
    Benimkide bana yıllar önce "bağlantı yerlerinde kopukluk var"demişti :D.kadın biraz daha zorlasaymış as olduğumu  bilecekmiş neredeyse.kopukluk yerine iltihap deseydi tamammış :dusun2:
    Yanında öhöö demeye korkuyorum valla.bana şöyle ters ters bakıp,git bi ciğer filmi çektir kesin ciğerlerinde sorun var diyor yaw :D
  • lafontainelafontaine Yükleniyor... 87 İstanbul
    Merhaba, maalesef yine ben :)

    en son cildimdeki kızarıklıklardan bahsetmişim. Perioral dermatit teşhisi kondu. Rosacea ile benzer özelliklere sahip bir şey olduğunu söyledi doktor. Geçmedi ama umursamıyorum. Evet bebek cildime elveda yaşlanıyorum :smiley2:

    asıl sorunum şu an sol bel kalça ve bacağımdaki ağrı. Tam olarak neresi ayırt edemiyorum ama gövdemi geri sarkıtmaya çalıştığımda çok acı hissediyorum. Sanki orda bir şey varmış gibi. Yine aynı garip psikolojiye girdim. Orada mekanik bir hasar olmadan bu kadar ağrıması mümkün olabilir mi benim aklım almıyor. As değil de fıtıkmışım gibi :) 


  • McKayaMcKaya 2,593 İstanbul
    Merhaba, maalesef yine ben :)

    Orada mekanik bir hasar olmadan bu kadar ağrıması mümkün olabilir mi benim aklım almıyor. As değil de fıtıkmışım gibi :) 


    Aynen tarif ettiğiniz gibi mekanik bir problem olmadan şiddetle ağrır.
  • lafontainelafontaine Yükleniyor... 87 İstanbul
    McKaya dedi:
    Merhaba, maalesef yine ben :)

    Orada mekanik bir hasar olmadan bu kadar ağrıması mümkün olabilir mi benim aklım almıyor. As değil de fıtıkmışım gibi :) 


    Aynen tarif ettiğiniz gibi mekanik bir problem olmadan şiddetle ağrır.

    İyi ki buralara yazıyorum. Geçen yıl ocak ayında bel mr ı çektirdiğimi okudum şimdi. Kalkıp yine çektiricektim unutup :) evet bir şey çıkmamış belde..
  • lafontainelafontaine Yükleniyor... 87 İstanbul

    Her sene aynı hissi yaşıyorum galiba. Bir sabah uyanıyorum belimin tek tarafı ağrıyor. Fıtık oldum ben kesin diye panik oluyorum. Sonra gidip mr çektiriyorum hiçbir şey yok. Tabi ki AS den. Geçen yazdığımda sol tarafımda mekanik bir problem olduğuna çok inanmışım. Şimdi aynı ağrı sağımda var. Günlerdir kesin fıtık oldum diye dolanıyordum. :D

    tamam tekrar kabullenip yoluma bakıyorum mekanik bir problem olmadan bel ağırabilir :-)

  • monomono 5,405 Ankara

    Mekanik ağrı ise ; ağrı kesici...

    Dinamik ağrı ise ; Magnezyum...

    Kinetik ağrı ise ; Sakinleştirici...

    Statik ağrı ise ; Ustası bilir... 😀


    "İNSAN ÇIRAKSA, AĞRI ONUN USTASIDIR" Alfred de Musset

  • emosemos 1,283 Istanbul

    Kalçanın içinin matkapla oyulması hangi kategoriye giriyor acaba🙄.ne ağrı kesici ne buz ne ldn ne bişey.çıldırmaya az kaldı☹️

  • monomono 5,405 Ankara

    @emos sende bel fıtığı var mıydı? Varsa kalçanın matkapla oyulması şikayeti onlarda çok var. (mekanik)

    Yoksa AS de ki kalça ağrısı ise, ilk önce soğuklara dikkat et, havalar soğudu artık malum, soğuklarda azdırıyor kalçayı. Eğer böyleyse sıcak su torbası ile filan koy, sıcak iyi geliyorsa Magnezyuma yüklen. (dinamik)

  • emosemos 1,283 Istanbul

    Hayır mono bel fıtığı yok.as nin ilk yıllarında ,kalça ve baldır ağrılarıyla birşeylerin yolunda gitmediğimi anlamıştım.aynen o ağrılarla uğraşıyorum yine.dinlenirken ağrı yürürkende batma ve sanki yırtılma hissi var o eklemde...dediğim gibi matkapla oyuluyor sanki.

    Aslında sıcak ağrıyı hafifletiyor ama olası bir iltihap varsa orada ,iyice costurmayım diye koymuyorum.zira zamanında tecrübe etmiştim bunu belimde...

    Mg ye ara vermiştim .dediğiniz gibi tekrar başlamalıyım o zaman.

    Bütün bir yaz iyi geçmişti .havalar soğumaya başladı bizlerin devde uyandı malesef

  • monomono 5,405 Ankara

    MG ye o kadar uzun aralar verme, zaten piyasada ki MG ların hepsini vücut almıyor, üstünde yazılan değerlerle emilim olayı aynı değil, yani emilim çok az oluyor, o yüzden arayı uzatma.

    Bizdeki kalça olayı da benim anladığım o bölge hassaslaşıyor, önce oradan patlak veriyor, sonrada bizlerin kafası karışıyor, burada ki konuyu hatırlarsın, bir dene zararı olmaz MG nin.

    (1) emos
  • artik ne spor yapıyorum ne hastane gidiyorum.nede kemikleri ağrıyor.90 gündür sabahları ve geceleri.agrim yok istediğim pozisyonda oturup com rahat ayağa kalkabiliyorum.boyun sağ sola sallamadan düz bir şekilde saatlerce tv izliyorum.allaha şükür...tekrar söylüyorum vücudumda artik as diye birşey kalmadı.romatizmadan eser yok.syapmaniz gereken.maden suyu içmemiz sabah öğle akşam sade maden suyu beypazarı.kim ne derse desin basit düsünmeyin.sadece için.

    ---

    bana sizlerin yapacağı bir yorumun bir faydası yok bu hastalık ızdırap li olduğu için yazdım.allah rızası ici. yazdım.ellimden geldi kadarda herkese söylüyorum.

  • monomono 5,405 Ankara

    bana sizlerin yapacağı bir yorumun bir faydası yok ...

    İyi niyetinizden şüphem yok ama böyle acele karar vermenizin de AS açısından bir mantığı yok, AS nin bir hastalıktan ziyade hastalıklar grubu olduğunu, daha ötesi bunun bir özür grubu olduğunu, aktif pasif dönemleri olduğunu filan uzun uzadıya da yazabilirim lakin bazen arkadaşlarımızın gelipte AS 'm bitti, kurtuldum gibi söylemlerin de benim açımdan bir anlamı yok.

    İnişli çıkışlı seyri olan bir hastalıkta bunlar normaldir. 🙂

    Geçmişte o kadar çok örnekleri oldu ki bu durumun, kimisi AS 'm bitti, elveda deyip konu açanlar bile oldu, gelip hava atıp, ayar çekmeye çalışanlarda oldu, (bizler bir şey bilmiyormuşuz, AS li değilmişiz ... 🙂 ) sonuç; bir kaç sene içerisinde geri geldiler. Hal böyle olunca insanlarımızın AS yi pek tanımadıkları ortaya çıkıyor, aktif/pasif dönmeleri olduğunu unutmaktan tutunda, kişiye özelden bunun bir özür grubu olduğuna kadar pek çok yönü olduğunu da hesap etmiyorlar.

    Diyeceğim uzun yıllar bu sitede o kadar şey duyduk gördük ki, bu tecrübeye dayanarak, acele karar vermek iyi bir şey değildir. Bir takım şeylerin iyi gelmesi ve bununda paylaşılması site açısından en istediğimiz şeydir. Paylaşımlarınıza devam edin ama bunu kapıları kaparak yapmayın.

  • lafontainelafontaine Yükleniyor... 87 İstanbul

    Spor zaten yapıyor olmanız gerekiyor as den bağımsız olarak. Sağlık için. Hastalığınız gerçekten varsa teşhisiniz konduysa eğer belli ki şu an uykuda. Beypazarı içerisindeki mg de ağrılarınızı rahatlatmış. Umarım hep böyle uykuda kalır :)

Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .

Bugün doğanlar

zehra franzzefp fannireeder zrmklaud sambarff mukarnas küçükDuygu mor